Skal din bil på værksted?


– Autoriseret værksted med fokus på kunderne

Værkstedet

Burgaard Sørensens værksted er naturligvis autoriseret til at give din Peugeot den bedst tænkelige service og pleje. Vi bruger naturligvis kun originale reservedele, og personalet er uddannet til at sørge for bilen er i topform.

Kontrol holder øje med kvalitet

Vi går ikke på kompromis med kvaliteten. Derfor kontrollere vi vores arbejde løbende. Og bliver også kontrolleret af Dansk Teknologisk institut.

Originalt tilbehør

Selvom både Peugeot og Opel er kendt for et endda meget højt udstyrsniveau, er der masser af muligheder for at tilføre bilerne ekstra udstyr. Hvad enten der er tale om avanceret lyd- eller telefonanlæg, lydudstyr eller tilbehør, der giver din Peugeot eller Opel et personligt præg.

Kontakt / book en tid til værkstedet her

Peugeot Garanti

Peugeot værkstedPeugeot Esbjerg og Varde

Peugeot tryghed

Med købet af din Peugeot fulgte der en lang række services og garantier. Først og fremmest gælder der på alle nye biler en 2-års garanti. Herudover gælder der en 3-års lakgaranti på personbiler, samt en 2-års lakgaranti på varebiler.

Samtidig har vi hos Peugeot en række særlige garantier og services:

Peugeot Assistance (vejhjælp)

De første 24 måneder af sit liv er din Peugeot automatisk omfattet af Peugeot Assistance. Det er en gratis service, som du kan benytte dig af 24 timer i døgnet, hvis du oplever driftsstop, breakdown eller tilfælde, som gør almindelig brug eller kørsel umulig*.

Det er vores samarbejdspartner Dansk Autohjælp, som transportere bilen til det nærmeste Peugeot-værksted. Ring altid på: 86 21 34 83 . Betingelser og vilkår finder du i dit Peugeot Garanti- og eftersynshæfte.

* Udefrakommende fejl/påvirkninger er ikke inkluderet.

Herudover har vi en række ordninger, som du kan tilvælge eller tilkøbe og som træder i kraft efter udløb af den 2-årige nyvognsgaranti. Det gælder bl.a.:

UDVIDET DÆKNING PÅ DIN PEUGEOT MED SAFE+1 & SAFE+3

Få udvidet trygheden ved købet af en ny Peugeot og vær sikker på, at du kan have glæde af den i flere år helt uden bekymringer og uforudsete udgifter.

Der er idag 2 års fabriksgaranti på alle nye Peugeot modeller uanset kilometer. Hvis du vil sikre dig mod uforudsete udgifter efter de 2 år, kan din peugeot-forhandler med SAFE+1 og SAFE+3 tilbyde at udvide dækningen med henholdsvis 1 år/100.000 km. eller 3 år/100.000 km.

Har du allerede købt din Peugeot, og er denne under 18 måneder, kan du stadig få glæde af den udvidede dækning. SAFE+1 og SAFE+3 tilbydes nemlig også til Peugeot biler, der er under 18 måneder gammel. Hør mere om dine muligheder ved at kontakte os.


Du opnå endnu flere privilegier, hvis du sørger for at overholde dine serviceeftersyn og dermed opretholde din V.I.Peugeot-status:


• Gratis udskiftning af viskerblade og udvendige pærer

Gratis stenslagsreperation

Får du et stenslag på forruden, er det vigtigt, at det bliver repareret korrekt. På dit Peugeot-værksted har vi den ekspertise og uddannelse, det kræver. Og er du V.I.Peugeot-kunde er det ganske gratis* – så længe stenslaget sidder i forruden og ikke har udviklet sig til en større revne. Så besøg dit Peugeot-værksted straks, når det er sket.

SKAL RUDEN SKIFTES?
Så finder vi en fornuftig pris og sørger i øvrigt for, at din Peugeot bevarer sin balance, sikkerhed og garanti mod indefra kommende rustgennemtæring. Forruden er jo en vigtig del af din Peugeots konstruktion og vridningsstabilitet.

* Hvis ikke dækket af din forsikring. Er stenslaget dækket under din forsikring, skal det anmeldes til forsikringsselskabet. Ved reparation oplyses dette til dit Peugeot-værksted.

Det kalder vi Peugeot tryghed!

 

Kigger du på
ny bil?


Find ud af hvilken her

Undervognsbehandling af din bil


Bliv klogere her

FAQ – Ofte stillede spørgsmål


Læs eller stil et spørgsmål her

Vestjyllands bedste bilforhandler

Vi elsker biler

Vi elsker biler, og tager vores arbejde seriøst. Derfor går vi aldrig på kompromis med kvalitet af den rådgivning, vi giver vores kunder eller den service og pleje, vi giver de biler der overlades til os.
Og de principper gælder naturligvis i alle Burgaard Sørensens 3 afdelinger i Sydvestjylland.


Glade kunder kommer igen

Vi samler på kunder. Og vi kender branchen godt nok til at vide, at det ikke er nok at sælge den bedste bil. Den virkelige udfordring er at gøre sig fortjent til at kunderne kommer igen. Derfor gør vi os umage hver eneste gang, vi har en kunde i butikken eller en bil på værkstedet.

Fortæl os hvad du synes

God service er aldrig godt nok. Vi vil være bedre. Derfor har vi brug for ærlig og konstruktiv kritik. Både når vi har været dygtige, og når noget kunne have været bedre. Så lad os høre dine kommentarer. Ring, skriv, mail eller kig ind til os. Vi er altid parat.